Gala Premiilor eCommerce a fost aseara
- locatie ok, organizare ok.
- a durat enorm… peste 4 ore in conditiile in care eu nu mancasem nimic de la 12… abia asteptam sa se termine sa pot pleca undeva sa mananc.
- imi place castigatorul la start-up-uri, vexio.ro
- magazinul anului a fost ales marketonline.ro.
- am facut poze si am filmat… dar despre astea ceva mai incolo.
- am avut ocazia sa vorbesc celor prezenti de doua ori… interesanta experienta.
- am ras la masa cu Mezei, cu Emilia..
- am vazut/revazut MULTA lume.
- ca in anii pari, FunGift.ro nu castiga Gpec. Si mai mult ca sigur nici Internetics. Si mi-am dat seama ca am cam trecut de aceasta etapa in dezvoltarea noastra. O fi maturizare? Habar n-am… cert este ca din aceasta cauza si din altele, am luat hotararea ca anul 2008 a fost ultimul an in care ne-am inscris la cele doua evenimente.
- majoritatea (sa nu zic TOTI) celor care au avut ceva de spus aseara la microfon nu a scapat ocazia sa-si promoveze serviciu/proiectul. Cateodata chiar agresiv. Lame. N-am scapat ocazia si am incercat sa fac un misto subtil de asta.. oare s-o fi prins cineva?
- a fost frig.
- cafea buna.
- PcGarage.ro a fost locul doi. Noi pe trei.
- ca deobicei, imediat dupa am plecat spre casa, regretand ca nu am ramas sa beau un pahar cu multi dintre cei cu care doream sa o fac.


October 11th, 2008 at 7:48 pm
Nu cred ca s-a prins multa lume de aluzia ta
Eu am ramas cu gust de SPAM si spaga/nepotisme dupa gala de anul asta, in afara de premiul pentru start-up care pare dat pe bune… Sa-mi aduc aminte sa nu mai particip.
October 11th, 2008 at 8:05 pm
[...] Gala Premiilor eCommerce a fost aseara [...]
October 11th, 2008 at 8:38 pm
Era buna o pauza intre speach-uri… totusi nu sunt toti speakeri cu experienta…
Vinul a fost ok…
Legat de FunGift, nu stiu daca mai era necesara participarea… e deja un brand cunoscut… nu cred ca era nevoie de o recunoastere suplimentara… putea fi partener al evenimentului, etc…
Imi pare rau ca nu ai ramas la un pahar de vin…
October 12th, 2008 at 12:43 am
N-am ramas ca mi-era FOAME. In plus, ma enerveaza ca toti baeu si eu ma uit la ei gandindu-ma ca ma asteapta 250 de km de drum pana acasa.
Gabi, touche.
October 12th, 2008 at 12:45 am
@Gabriel Vasile: nimeni nu poate face ceva in gustul omului, dar as intreba si eu de ce gustul tau de spam si nepotisme?
October 12th, 2008 at 9:41 am
@Andrei Radu
Un magazin care
- nu are prea multe filtre
- are 1959 de notebook-uri afisate din care 1500 sunt de decor. Acest lucru este valabil si pentru restul categoriilor.
- are un newsletter trimis lunar in format text (vezi cel de pe 25 sept)
- cu multe probleme financiare cu furnizorii
- a avut dintotdeauna o politica de dumping
- are sloganul de 7 stele luat de la salonul de masaj erotic http://enirvana.ro/index2.php
- permite adaugarea de produse cu zecimale. Poti comanda 0.1, 0.2 dintr-un notebook…
…poate fi considerat magazinul anului?
October 12th, 2008 at 11:31 am
Sunt curios, la altii cum e, dle, cu concursurile astea? Tot apar, de fiecare data, unii care acuza juriul de incompetenta si nepotism? Eu chiar nu stiu vreun concurs made in Ro in care toata lumea sa fie multumita. Mi se pare un lucru atribuit unei decente inrente faptul ca asemenea discutii sa nu fie incurajate post-eveniment. ÃŽnainte, in timpul acesteia, de ce nu? Dupa insa, e un pic jenant. Un pic.
October 12th, 2008 at 1:11 pm
God, am uitat sa imi fac reclama de la microfon, nici macar de cele sapte stele nu am pomenit
Marius, stii parerea mea, daca eram in juriu tot FunGift alegeam magazinul anului … e drept ca e mai greu in IT dar daca judecam fara emotii toate magazinele, FunGift e mai functional ca MarketOnline …
Ne apucam de azi de imbunatatiri!
October 12th, 2008 at 1:42 pm
@Marius:
au adus si mancare dupa aia (era bine sa fie si inainte la cat a durat)… Nu stiu ce coropishnitze au pus in “sushi”, dar se pare ca nu am avut nimic…
Lasai masina aici… Ti-o aducea FanCourier dupa aia…
October 12th, 2008 at 3:25 pm
@Liviu
Este singurul lucru pe care il mai comentez vis-a-vis de decernarea premiului catre MarketOnline:
1. nu eu am decis cine castiga, nu Link 2 eCommerce, nu nimeni din afara – decat juratii.
2. orice magazin online are probleme, iar daca ai fost la Gala sau ai urmarit-o live – eu am fost cel care i-a spus lui Mugur ca pot comanda “jumatate de aparat de aer conditionat” daca vreau (apropos de zecimalele pe produse de care vorbeai).
3. nu imi plac acuzele de nepotisme pentru simplul fapt ca nu au existat nepotisme. Sigur, nu trebuie sa ma creada nimeni pe cuvant si din acest motiv nici macar nu mai am de gand sa dau explicatii. Cine crede in obiectivitatea Galei demonstrata in primele doua editii, ar trebui sa creada si in a treia. Oare eu, ca organizator, as fi atat de idiot sa schimb reteta care a adus succes Galei (respectiv corectitudinea) si sa imi pierd publicul? Tocmai pentru ca Gala a fost mereu corecta, anul asta am avut 41 de magazine in competitie. Cat de tampit sa fiu sa schimb lucrul asta? Sincer, clar ca nu sunt cel mai destept om de pe pamant, dar macar atat m-o duce si pe mine mintea…
4. oricine iese castigator la GPeC iese pe bune. Si il felicit pe bune. Si Liviu… daca vei la puricat eMag-ul, vei vedea ca si el are bube ca orice alt magazin. Asta inseamna ca eMag e bullshit? Sa fim seriosi…
Cam atat despre GPeC 2008. Felicitari Mugur pentru premiu si sper sa il iei si la anul!
October 12th, 2008 at 6:23 pm
Nu e vorba de mo sau de garaj sau de fungift luate separat ci luate impreuna si comparate. Luate separat la un moment dat toate sunt bullshit, unul mai mult decat altul. Dar comparate… Felicitari lui Mugur, pentru ca a fost mai… norocos.
Despre obiectivitate si corectitudine e clar ca nu poate fi vorba, si aici nu ma refer la Radu, Liviu sau la GPeC, ci la situatia creata, poate doar de un membru al juriului mai… impartial.
October 12th, 2008 at 7:37 pm
Organizarea mi s-a parut foarte OK si sunt de acord cu INconstanIN, chiar nu se poate face un concurs fara discutii asupra juriului si modului de jurizare?
In alta ordine de idei, eu anul viitor cred ca o sa ma inscriu la o festivitate ce premiaza bancile, prin analogie cu mai multe sanse de castig.
October 12th, 2008 at 7:58 pm
@Alin. Parerea cu multe premii pentru banci nu o ai doar tu. Drept pentru care pot sa promit ca la anul vor fi putine premii pentru banci. In rest… no comment. Tu, cel putin, ai fost prezent si la testele de uzabilitate, deci stii ca s-a muncit pe bune pentru Gala. As vrea sa mai vad si eu o competitie in care sunt pusi testeri obisnuiti sa cumpere online, iar juratii sa noteze.
October 12th, 2008 at 8:30 pm
Andrei – nu ma deranjeaza ca se dau multe premii pentru banci, doar ca impresia mea in urma inscrierii a fost ca premiile vor fi pe categorii – un magazin de flori, cadouri sau alte nise nu ar trebui sa se “bata” cu un magazin IT.
Ce vroiam sa zic e ca la o gala a magazinelor online au fost cel putin 7-8 premii pentru banci (am numarat corect?) si 2 premii pentru magazinele online. Daca procentul ar fi fost 7 banci, 10 magazine online ar fi fost altceva. In fond, pe o banca premiile respective nu o incalzesc cu nimic, in timp ce pentru orice magazin online prezent la gala un premiu ar fi insemnat ceva.
La jurizare sunt sigur ca s-a muncit cu mult mai mult decat am vazut la teste – oricine acuza jurizarea ar fi trebuit sa vina macar acolo sa vada. Din punctul asta de vedere a fost mai mult decat bine organizat.
October 12th, 2008 at 9:12 pm
Pai da, Alin. Sunt premii pe categorii – in sensul ca exista punctajele pentru fiecare categorie in parte, dar nu stiu daca ar fi fost indicat sa dam premiu pe fiecare din cele 10 sectiuni. Nu stiu, spun si eu… daca voi aveti alta opinie, bag la cap si facem. Punctajele vor fi date maine pe fiecare categorie in parte. De asemenea, fiecare magazin care imi solicita raportul de jurizare, il va primi asa cum am promis.
Despre premiile pentru banci, nu eu le-am inventat. Sunt cateva criterii de departajare care reies din statisticile RomCard si nu prea ai cum sa elimini unul sau altul. Daca premiezi numarul de carduri inrolate, e degeaba daca nu spui si cine are cele mai multe carduri activate si tot asa. Dar tin cont si, cel mai probabil, la anul va fi un singur premiu pentru banci – respectiv banca anului (cel mai bun procesator).
October 12th, 2008 at 9:24 pm
Corect, nici asa nu ar fi bine sa ia toata lumea premiu, dar o diferentiere in anumite categorii ar trebui sa apara cumva intre magazinele online. Poate o sa apara idei, noi daca avem sugestii cu siguranta o sa le trimitem. Sunt cu siguranta interesat de raportul de jurizare
October 13th, 2008 at 1:12 am
Ciudat ca se poarta discutia aici si nu pe blog la gpec.ro unde ar fi normal. Dar cum site-ul nu a mai fost actualizat de la gala nici nu ma mira. Am cautat ceva pe net pana am reusit sa gasesc clasamentul final GPeC 2008 si chiar si asa rasplata mi-a fost un o poza cu proiectia clasamentului de la gala. Ramane deci o invitatie pentru Andrei Radu de a actualiza cat mai curand site-ul si cu cat mai multe date relevante pentru toti participantii. Cat despre eveniment, o reusita zic eu, cu plusuri si minusuri, insa un mare pas inainte. Benefica participarea reprezentatntului FanCourier si sper sa nu ramanem doar cu atat.
Cat despre premii subscriu la ceea ce a zis Alin – prea multe premii pentru banci si prea putine pentru site-uri in jurul carora s-a desfasurat de fapt toata gala. Felicitari primilor trei clasati, cu precadere MarketOnline.ro
October 13th, 2008 at 11:53 am
Ehh George.. cu multa modestie spun ca multe discutii interesante s-au purtat pe blogul FunGift.ro decat in alta parte.
Si se vor mai purta…
October 13th, 2008 at 3:10 pm
daca asa se face eCommerce la noi mai bine incerc sa nu mai cumpar deloc decat de la magazine normal nu online eu personal nu am crezut ca se poate ajunge chiar la jigniri directe
October 13th, 2008 at 3:27 pm
Despre ce jigniri directe vorbesti Endo?
L-am felicitat personal pe Mugur dupa gala, Andrei pot spune ca imi e amic, ceilalti sunt oameni respectabili.
Unde e problema?
October 13th, 2008 at 3:50 pm
daca aici este fieraria lu Iocan, atunci aici trebuie sa las un mesaj. Cred ca Andrei si echipa au muncit mult pentru Gala. Cred ca nu merita sub nici o forma jigniri, ci poate primi doar reactii si eventuale indrumari. Spre ex, nu se tin oamenii de la 18 la 23 fara sa le dai o gustare, un vin. Nimeni nu mai face asa ceva, toti incearca sa imbine discursurile cu socializarea. In definitiv oamenii fac business-ul si nu alt fel. Dar asta dovedeste o data in plus ca suntem o industrie de “muncitori”, care uita mai mereu si partea de entertainment.
October 13th, 2008 at 4:26 pm
Cine pe cine a jugnit?
October 13th, 2008 at 5:31 pm
Fieraria lui Ciocan, Dane. Ai mancat un C.
October 13th, 2008 at 5:37 pm
da, e foamea ramasa de sambata
October 13th, 2008 at 8:52 pm
Reactia oficiala GPeC (a mea) o gasiti aici: http://www.gpec.ro/blog/cine-mai-vrea-gpec.html So, cine mai vrea GPeC?
October 14th, 2008 at 12:10 am
Ai totala mea admiratie. Asta dovedeste ca integritatea ta si mai ales a GPEC nu poate fi pusa la indoiala, indiferent ce se va intampla pana la final. Sa zic ca eu mai vreau GPEC?
Bafta cu toata nebunia asta.
October 14th, 2008 at 9:58 am
ma refeream la cateva atacuri directe care se pot vedea mai sus stiu ca pana la urma este vorba de business dar sunt unele lucruri la care nu ma asteptam oameni buni exista fair play nimeni nu e perfect nimeni nu poate face totul bine si chiar daca o fac cineva tot va fi nemultumit pt ca deobicei asa se intampla incercati sa invatati din greseli si din ce sa vazut/intamplat
October 14th, 2008 at 10:27 am
-> Endo
Din respect pentru vizitatorii mei si pentru limba romana, este ultimul comentariu pe care ti-l las pe blog, scris in asemenea hal (fara semne de punctuatie, cu “sa” in loc de “s-a”, etc).
Legat de Fair Play, el exista mult mai mult decat banuiesti tu. Crede-ma!
October 14th, 2008 at 10:56 am
Marius, ma bucur ca mai vrei GPeC. Ciprian Sorlea s-a ocupat pana la 2 si ceva dimineata de gasirea si remedierea erorilor din aplicatie. S-au rezolvat. La ora 2.11 AM, Ciprian mi-a dat un mail care, efectiv, m-a multumit: “Totul este generat printr-o serie de view-uri MySQL, teoretic ANSI SQL, care ar permite oricui sa verifice faptul ca algoritmul de calcul este unul transparent si corect (chiar daca nu stie php). Sper sa va ajute sa clarificati faptul ca, gala, chiar a fost o chestie pe bune.” Ce ma bucura cel mai mult este reactia juratilor care stiu cum au muncit si ca eu, ca organizator, nu am intervenit cu nimic asupra punctajelor lor.
Sincer, imi pare rau ca au existat acele bug-uri de aplicatie. Cu siguranta, voi avea grija ca aplicatia de jurizare de anul viitor sa fie facuta profi (poate chiar de Ciprian daca vrea sa ne ajute) si testata inainte de jurizare. Din orice lucru invatam, chiar daca n-a fost o experienta placuta. Si eu sunt curios ca si voi sa vad daca punctajele finale vor avea de suferit sau daca MO ramane in continuare Magazinul Anului potrivit notelor acordate de juriu. Va tin la curent si urmeaza sa postez pe GPeC cand se finalizeaza seria de verificari. Ulterior, vom oferi rapoartele de jurizare tuturor magazinelor participante, asa cum am promis.
October 15th, 2008 at 4:30 pm
S-au reparat bug-urile de aplicatie. Conform votului juratilor, MarketOnline ramane Magazinul Anului la GPeC. Fungift a urcat in clasament de pe locul 3 pe locul 2 si are un avans de 0.54 de puncte fata de PCGarage. Iar eu am invatat cateva lucruri in urma GPeC 2008. http://www.gpec.ro/blog/conform-juratilor-marketonline-este-magazinul-anului-la-gpec.html
December 10th, 2009 at 4:14 pm
[...] Gala Premiilor eCommerce a fost aseara – Fungift Blog [...]
December 10th, 2009 at 4:15 pm
[...] blogul FunGift e o mica disputa referitoare la castigatori… Filed under Personal, Web Development, Comert electronic, [...]