COMANDA IN CEL MULT 13 ORE SI 33 MINUTE iar coletul tau va fi livrat Luni
LIVRARE GRATUITA pentru comenzi de peste 50 lei in aria de acoperire a curierului. Ne cerem scuze pentru eventualele intarzieri
Nu mai afisa acest mesaj
  0730 631 932 Ne poti contacta
Luni - Vineri 9:00 - 17:00

Ajutor

informatii in meniul de mai jos

FAQ

Zona ajutor clienti FunGift.ro - magazin online de cadouri
 

1. Intrebari generale
1.1 Cine este FunGift.ro?
1.2 FunGift.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 FunGift.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Nu sunt in tara. Pot face un cadou cuiva din Romania?
1.5 Pot cumpara un tricou personalizat cu numele sau mesajul meu?
1.6 Cadourile pe care le ofera FunGift.ro vor fi disponibile mereu?
1.7 Imi doresc un cadou ce nu este in stoc. Ce fac?

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un cadou pe FunGift.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?

3. Despre plata
3.1 FunGift.ro acepta plata de pe un card bancar?
3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
3.3 Pot cumpara un cadou de pe FunGift.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?
3.7 Ce sunt punctele cadou si cum pot plati cu ele?

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
4.4 Pot sa trimit un cadou la alta adresa?
4.5 Pot sa intarzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 ore?

5. Despre serviciile FunGift.ro
5.1 FunGift.ro ofera serviciul de "Impachetare cadou"?
5.2 Pot sa includ un mesaj personal intr-un pachet?
5.3 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
5.4 FunGift.ro ofera asistenta live?
5.5 Ce este newsletterul FunGift.ro?
5.6 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul FunGift.ro?
5.7 Firma noastra doreste sa trimita niste cadouri partenerilor nostri si vrem ca voi sa va ocupati de asta. Se poate?

6. Despre cadourile textile
6.1 Cat de buna este calitatea tricourilor?
6.2 Tricoul necesita un tratament special?

7. Detalii de contact
7.1 Unde va pot telefona?
7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?

1. Intrebari generale
1.1 Cine este FunGift.ro?

Dezvoltat de o echipa decisa si motivata sa ofere un plus de valoare comertului online, este constant in cautarea calitatii in tot ceea ce inseamna comert electronic autohton.
FunGift.ro a castigat sectiunea comert electronic a festivalului de comunicare digitata Internetics in 2005, 2007 si 2008, in 2007 este ales Magazinul Anului la Gala Premiilor in eCommerce din Romania si in 2008 castiga la Internetics "Best of Show".
La FunGift.ro ai garantia satisfactiei totale, ai livrare in 24 de ore oriunde in tara, ai respectul pe care-l meriti.

FunGift.ro este operat de SC FunGift SRL, CUI RO18999252, cu sediul in Str. Academiei 39-41, Parter, Camera 2, Sector 1, Bucuresti, cont bancar RO69 RZBR 0000 0600 0829 1584 deschis la Raiffeisen Bank Ag. Victoria, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/366/2012.
Top

1.2 FunGift.ro are o limita minima a comenzii?
Nu, tot ce ai de facut este sa alegi cadourile care te inspira si sa te bucuri de ele.
Top

1.3 FunGift.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la FunGift.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienti si abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa te abonezi la newsletter-ul FunGift.ro. Daca te razgandesti, te poti dezabona oricand.

In afara de aceste oferte sau reduceri ocazionale, FunGift.ro mai ofera clientilor si puncte cadou. Ce sunt punctele cadou?
Top

1.4 Nu sunt in tara. Pot face un cadou cuiva din Romania?
Bineinteles. Trebuie sa ai la indemana un card bancar, indiferent de valuta in care este emis si in pagina Comanda sa bifezi campul "Doresc o adresa de livrare diferita", iar ca metoda de plata sa alegi plata cu cardul bancar. Suplimentar, poti alege serviciul Impachetare cadou sau sa incluzi in colet o felicitare cu textul tau.
Top

1.5 Pot cumpara un tricou personalizat cu numele sau mesajul meu?
Da, Te rugam sa consulti oferta noastra din categoria Tricouri personalizate.
Top

1.6 Cadourile pe care le ofera FunGift.ro vor fi disponibile mereu?

Raspuns scurt: nu. Anumite modele de tricouri sunt produse pentru o perioada de timp limitata... anumite produse oferite de partenerii nostri nu vor mai fi disponibile in oferta lor. Din acest motiv, FunGift.ro are publice stocurile sale. Daca gasesti un cadou care nu este pe stoc si il doresti, aboneaza-te la alerta de stoc. Astfel vei afla primul cand cadoul dorit se afla din nou spre vanzare pe FunGift.ro.
Top

1.7 Imi doresc un cadou care nu este in stoc. Ce fac?
Aboneaza-te la alerta de stoc. Langa fiecare produs care nu este in stoc se afla un buton: "Cere alerta stoc". Apasa acel buton si introdu adresa ta de e-mail. In momentul in care produsul va fi in stoc, vei primi automat o instiintare si datele introduse de tine vor fi instantaneu sterse.
Top

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un cadou pe FunGift.ro?
Daca sti denumirea produsului, foloseste casuta de cautare situata in centrul fiecarei pagini pentru a-l gasi. Este extrem de util sa folosesti puternica functie de filtrare. Poti flitra dupa mai multe caracteristici sau concepte, dupa o plaja de preturi sau cantitati in stoc. Totodata, cadourile sunt grupate in functie de diferite caracteristici sau concepte (culoare, materialul din care sunt facute, adresabilitate, etc).
Top

2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
Exact ca si o persoana fizica, numai ca in pagina Comanda vei bifa casuta "Doresc factura pe firma" si vei completa campurile cu datele necesare pentru facturare. Daca vei alege sa platesti ramburs, chitanta o vei primi de la curier.
Top

2.3 Cum cumpar?
Pe scurt: gasesti ceva ce iti place, aegi optiunile daca este cazul (marime, culoare etc) sau cantitatea, apesi adauga in cos. Iti va aparea o fereastra cu optiunile de a continua cumparaturile sau a finaliza comanda. In pagina Cosul dumneavoastra adauga un cupon de reducere daca ai unul (daca nu ai, citeste "Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere") si apasa butonul Comanda acum. Completeaza datele necesare in urmatoarea pagina, pagina de Comanda, si apasa Finalizeaza comanda. Comanda este finalizata. Ti se va afisa factura proforma. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta ta de e-mail.

Daca ai nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa te ajutam daca ne vei telefona la 0730 631 932.

Detalii complete despre procesul de cumparare gasesti la "Cum cumpar?".
Top

3. Despre plata
3.1 FunGift.ro acepta plata de pe un card bancar?
Da. Pe FunGift.ro poti plati cu un card de credit sau de debit.
Top

3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
Metoda de plata online castiga tot mai multi utilizatori in Romania, iar sistemul 3-D Secure elaborat de catre procesatorii de plata si banci asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca celor realizate la bancomat sau in mediul fizic la comerciant.

Daca chiar nu esti convins ca folosirea cardului nu este un demers 100% sigur, poti cumpara oricand cu plata ramburs .
Top

3.3 Pot cumpara un cadou de pe FunGift.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
Da. Poti alege ca metoda de plata "plata ramburs".
Top

3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
Plata online este cea mai simpla si usoara metoda. Pentru a efectua o plata cu cardul bancar trebuie sa selectati la metoda de plata - Plata cu cardul bancar. Apoi vei fi redirectionat pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de carduri bancare.

Aici va trebui sa introduci in formular cateva date - informatiile le gasesti tiparite pe cardul tau. Apoi apasa "Continue".

O sa fi directionat catre o pagina pe care va apare mesajul "Processing" ( in aceasta pagina se verifica informatiile completate de tine) si apoi vei fi automat redirectionat inapoi in magazin unde ti se va afisa factura proforma.
NU INCHIDE BROWSER-UL IN TIMP CE APARE MESAJUL "PROCESSING" SAU PANA NU AI AFISATA FACTURA PROFORMA!
Top

3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere iti poate oferi mai multe tipuri de reducere: o reducere procentuala din valoarea comenzii (ex: reducere de 10%), o reducere fixa din valoarea comenzii (ex: reducere de 50 de lei), transport gratuit etc.
Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonatilor la newsletter-ul FunGift.ro, cu o frecventa lunara si altor grupuri de oameni dragi noua (vizitatori ai site-urilor partenere, cititori ai blog-ului nostru etc).
Deci, cea mai sigura metoda pentru a putea intra in posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul FunGift.ro.
Top

3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?
Esti in posesia unui cupon de reducere. Felicitari!
In partea de jos a paginii Cosul dumneavoastra (http://www.fungift.ro/magazin-online-cadouri/cart.php) gasesti casuta in care trebuie sa tastezi codul cuponului de reducere si apoi apesi Aplica cupon.
Apoi finalizezi comanda apasand butonul Comanda acum si parcurgand toti pasii necesari pana la afisarea facturii proforme.
Top

3.7 Ce sunt punctele cadou si cum pot plati cu ele?
Punctele cadou s-ar putea chema si puncte bonus sau puncte discount. Sunt puncte pe care clientul FunGift.ro le castiga dupa fiecare comanda incheiata, puncte cu care poate achita din valoarea viitoarelor comenzi.
Se poate plati cu punctele cadou acumulate alegand in pagina Comanda, ca metoda de plata, Plata cu puncte cadou.
Citeste mai mult despre Punctele cadou cu un click aici.
Top

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid, in 1-2 zile lucratoare.
Top

4.2 Care sunt tarifele de livrare?
La FunGift.ro taxele de transport sunt mici: livrarea prin curier rapid in urmatoarea zi lucratoare costa numai 15 lei, fara taxe de plata ramburs, pentru localitatile cuprinse in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid. Pentru alte localitati, se calculeaza si taxeaza kilometri exteriori care se adauga costului de livrare, in functie de distanta pana la cel mai apropiat puct de lucru al firmei de curierat rapid. Livrarea este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 50 de lei, pentru localitatile cuprinse in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid. Pentru alte localitati, se calculeaza si taxeaza kilometri exteriori.
Top

4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Daca ai comandat intr-o zi lucratoare pana la ora 17, comanda va ajunge in urmatoarea zi lucratoare. Daca ai comandat intr-o zi lucratoare dupa ora 17, comanda va ajunge peste doua zile lucratoare. Daca ai comandat in weekend, comanda va ajunge marti. Daca ai comandat intr-o zi de sarbatoare legala, livrarea se va face conform programului de weekend.
Top

4.4 Pot sa trimit un cadou la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, comanda ta trebuie sa indeplineasca doua conditii: destinatarul cadoului trebuie sa fie in Romania si modalitatea de plata sa fie "plata cu card bancar".
Top

4.5 Pot sa intarzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
Da. Comunica-ne in ce zi vrei sa expediem cadoul tau in fereastra "Insemnari clienti" (sau spunene-ne cand doresti sa ajunga si noi, in functie de adresa de livrare, vom calcula data expedierii).
Top

4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 de ore?
Simplu! Toate cadourile noastre sunt in stoc asteptand comanda dumneavoastra. Toate comenzile efectuate pana la ora 17.00 pleaca spre orasul tau, ajungand acolo cel tarziu in dimineata zilei urmatoare. Pana in pranz pachetul va fi inmanat la adresa de destinatie de catre un lucrator al serviciului de curierat rapid.
Top

5. Despre serviciile FunGift.ro
5.1 FunGift.ro ofera serviciul de "Impachetare cadou"?
Da. Impachetarea cadou este disponibila pentru aproape toate cadourile comercializate de noi. Impachetarea cadou este un serviciu platit ce se ofera per produs, nu per comanda integrala, unele cadouri nesuportand acest serviciu.
Top

5.2 Pot sa includ un mesaj personal intr-un pachet?
Da. In cos, dupa ce ai adaugat tot ce doresti sa comanzi, bifeaza casuta "Felicitare cu mesajul tau" si scrie in campul alaturat mesajul dorit. Apasa apoi butonul Adauga mesaj. Mesajul personalizat este un serviciu platit ce se ofera per comanda.
Top

5.3 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
Autentifica-te cu numele de utilizator si parola alese de tine si apasa link-ul "Modifica profilul".
Top

5.4 FunGift.ro ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic (la 0730 631 932) sau raspunsuri la problemele tale pe e-mail, in cel mai scurt timp posibil.
Top

5.5 Ce este newsletter-ul FunGift.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani sau mai rar, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter te poti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei tale si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
Top

5.6 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc newsletterul FunGift.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de FunGift.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca.
Top

5.7 Firma noastra doreste sa trimita niste cadouri partenerilor nostri si vrem ca voi sa va ocupati de asta. Se poate?
Fara nicio problema. Oferim servicii personalizate clientilor cu personalitate juridica inca din 2005.
FunGift.ro te ajuta sa oferi cadouri partenerilor de afaceri, colaboratorilor, clientilor sau propriilor angajati, la preturi avantajoase, in functie de valoarea comenzii, cat si sfaturi ale unor experti in cadouri.
Citeste mai multe despre serviciile oferite firmelor cu un click aici.
Top

6. Despre cadourile textile
6.1 Cat de buna este calitatea tricourilor?
Majoritatea tricourilor de pe FunGift.ro sunt Fruit of the Loom - lider mondial in productia de tricouri si sunt de o densitate egala sau mai mare cu 165gr. Imprimarea tricoului este facuta prin serigrafie. Serigrafia este procesul care garanteaza imprimeului o viata mult mai lunga, cu mult peste imprimarile prin transfer termic sau laser printing.

Primim mesaje de apreciere la adresa tricourilor de la clienti vechi de peste trei ani.
Top

6.2 Tricoul necesita un tratament special?
Nu. Toate tricourile noastre sunt din bumbac 100%. Ele s-ar putea micsora dupa prima spalare cu pana la o marime, ca orice articol din bumbac, de aceea recomandam ca prima spalare sa fie conform instructiunilor de pe eticheta. Desi inscriptionarea tricourilor a fost facuta prin serigrafie, respectand cele mai inalte standarde de calitate, iti recomandam sa eviti contactul direct intre zona inscriptionata si fierul de calcat.
Top

7. Detalii de contact
7.1 Unde va pot telefona?
La 0730 631 932. Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.
Top

7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Suna-ne. Sau daca nu este urgent, scrie-ne folosind formularul de Contact.
Top

 

ultima revizuire a acestui text - 12 iunie 2014

 
Inscrie-te la newsletterul FunGift

SC FunGift SRL este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al ANSPDCP cu nr. 9696

Activitatea acestui magazin online de cadouri se desfasoara conform urmatorului Regulament
Copyright © 2005-2017 FunGift.ro este marca inregistrata a S.C. FunGift S.R.L., numar de marca 083980, prin decizia nr. 245518/09.11.2007 emisa de catre OSIM

Informatii privind protectia consumatorului